Racuchy z jabłkami :)

Nigdy nie przepadałam za racuchami, oponkami czy innymi tego rodzaju deserami. Teraz sama zaczynam testować i sprawdzać przepisy. Na mojego bloga wrzucam same sprawdzone przepisy, które są naprawdę smaczne ;) Przepis na racuchy jest naprawdę rewelacyjny!! Nawet ja jestem w nich zakochana ;)


Składniki:
  • 1 jajko,
  • 3 łyżki cukru,
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia,
  • 2 szklanki mąki,
  • 1 szklanka mleka,
  • 1 duże jabłko,
  • olej do smażenia,
  • cukier puder do posypania racuchów ;)
Przygotowanie:
  1. Do miski dodajemy jajko i cukier, ubijamy mikserem na puszystą masę.
  2. Następnie dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i mleko (naprzemiennie). Miksujemy.
  3. Dodajemy jabłko pokrojone w małą kostkę. Mieszamy i smażymy na złoty kolor.




Komentarze

  1. Świetne robiłam już dwa razy z pani przepisu ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Robilam dzisiaj. Nastepnym razem dodam 2 jablka i cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super pomysł :) Te racuchy można również podawać z bananami lub gruszkami :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty